Imago en positionering

Brand image management is van doorslaggevend belang voor de marketing en communicatie van uw merk. Een goed gecommuniceerd imago versterkt de positie van uw organisatie, en creëert onderscheid met uw concurrentie. Succesvol brand image management verbetert de 'performance' van uw merk.

Uw 'merkwaarde' wordt bepaald door twee factoren:
1. De bekendheid van de organisatie of merk bij haar doelgroep
2. Het imago van de organisatie of merk

Met het imago-onderzoek van Lexnova komt u de waarde van uw merk of uw organisatie te weten:
- Is uw organisatie bij uw doelgroep in beeld?
- Waar staat uw organisatie? Wat is het profiel van uw organisatie?
- Waar staat uw doelgroep? Wat is het profiel van uw doelgroep?
- Sluit uw merk aan bij uw doelgroep?

Uiteraard nemen we ook de concurrentie mee in het marktonderzoek. Zo kunnen we vaststellen in welke mate een eventuele herpositionering kan bijdragen aan de verbetering van uw (concurrentie)positie.

The Circle of Branding
Merken willen vaak alles betekenen voor iedereen. Terwijl we allemaal weten dat dat niet realistisch is. Ons onderzoeksmodel 'The Circle of Branding' meet uw imago op basis van universele psychologische waarden. 'The Circle of Branding' is wetenschappelijk gevalideerd. Bovendien maken wij de vertaalslag naar uw praktijk waar andere modellen blijven steken in theorie.

'The Circle of Branding' dwingt tot het maken van keuzes. Een uniek model dat concrete aanbevelingen oplevert voor uw marketing en communicatie. Wij nodigen u graag uit voor een presentatie.

Meer weten?
Neem voor meer informatie vrijblijvend contact op met Ilse Elslo, onderzoeker bij Lexnova, op 050 313 11 33 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Adviseurs, onderzoekers en managers van Lexnova: betrokken, creatief en professioneel. Samen met u maken wij het verschil!