Klant- en medewerkerstevredenheid

Klanttevredenheid
In het huidige marketingdenken is het denken in relaties belangrijk: klantpartnerschap. Eén aspect daarbij is weten wat uw klant vindt van uw producten en diensten, van uw assortiment, uw prijs of van de kwaliteit die u biedt. Klanttevredenheidonderzoek kan u deze informatie geven.

Wij hebben ruime ervaring met klanttevredenheidonderzoeken in zowel de profit- als in de nonprofitsector.

Medewerkerstevredenheid
Een opschrift boven de ingang van een Amerikaans postkantoor luidt: "Through these doors walk the finest people in the world ... Our customers." Het klinkt misschien erg Amerikaans, maar deze gedachte vormt wel de essentie van dienstverlening. De hamvraag is natuurlijk: zijn uw medewerkers het hier mee eens?

Uw medewerkers zijn het kapitaal van uw organisatie. Zij moeten met hart en ziel achter de diensten van uw organisatie staan. U verwacht dat ze kwaliteit leveren. En ten slotte hoopt u ook dat ze tevreden zijn met hun werk. Kortom, op alle fronten hoge verwachtingen.

Met het medewerkerstevredenheidonderzoek van Lexnova meet u of de medewerkers aan uw eisen voldoen. Lexnova verzorgt medewerkersonderzoek op maat. U kunt hierbij denken aan:
- Het doorlichten van de kwaliteit van uw dienstverlening
- Medewerkerstevredenheid
- De kwaliteit van de interne communicatie

Meer weten?
Neem voor meer informatie vrijblijvend contact op met Gert Blekkenhorst, directeur bij Lexnova, op 050 313 11 33 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Adviseurs, onderzoekers en managers van Lexnova: betrokken, creatief en professioneel. Samen met u maken wij het verschil!